zaterdag 5 mei 2012

Haken + naaien = kleedje

Twee blogposts op één dag, het kan niet op. Enkel en alleen omdat ik gisterenavond m'n naaimachine nog eens bovengehaald heb. Het gehaakte bovenstukje van een kleedje dat ik voor m'n prinses wilde maken, lag al een tijdje klaar. 't Was alleen maar wachten op de energie en de zin om het stuk stof eraan vast te naaien. Dus dat deed ik gisteren. Ik heb het nog niet laten passen... De prinses doet dat niet zo graag, maar hopelijk kan ik haar snel overtuigen.

2 reacties:

swappie zei

Hallo Miemosa,

ik smelt voor jouw prachtig rozenjurkje met fijn haakwerk. Het is zowel de keuze van het stofje als het sierlijk haakwerk die het zo mooi maakt.
Ik weet niet of jij dat patroontje (vooral dan haakwerk) ergens uitgeschreven hebt, of ik dat ergens kan kopen ?
Ben zelf ook fan van haken en naaien, zou graag zo iets voor ons kleindochterke maken

Miemosa zei

Sorry voor de late reactie... Ik heb dat patroon gekocht via Etsy, en kan het dus niet doormailen (dat zou niet eerlijk zijn). Maar ik ben wel zeker als je zoekt via die site, dat je het wel vindt! Succes ermee!

Een reactie plaatsen

 

Copyright © 2010 Miemosa | Premium Blogger Templates & Photography Logos | PSD Design by Amuki